سرپرست بهزیستی مراغه: 112 مددجو از تسهیلات اشتغال بهره مند شدند

سرپرست بهزیستی مراغه: 112 مددجو از تسهیلات اشتغال بهره مند شدند

سرپرست بهزیستی مراغه از بهره مندی 112نفر مددجوی تحت پوشش این اداره از تسهیلات اشتغالزایی در سال گذشته خبر داد.

شهین صادقی با اشاره به اینکه برای این مددجویان 13 میلیارد و 850 میلیون ریال تسهیلات پرداخت شده است، افزود: این تسهیلات برای ایجاد اشتغال بیشتر در رشته های قالیبافی، آرایشگری، خیاطی، آرماتوربندی، کابینت سازی، تراشکاری و ایجاد دفتر وکالت و دفترخانه اسناد رسمی پرداخت شده است.

وی اظهار کرد: اواخر سال گذشته نیز به 77 نفر مددجوی تحت پوشش تسهیلات معیشتی برای هر یک به مبلغ 20 میلیون ریال پرداخت شد.

سرپرست اداره بهزیستی مراغه ادامه داد: در این مدت برای یک هزار و 550 نفر مددجو نیز کمک های مستمری به میزان یک میلیارد و 354 میلیون ریال در دو بخش توانبخشی و اجتماعی پرداخت شده که شامل حدود 447 میلیون ریال در بخش اجتماعی برای 750 توانجو و در بخش توانبخشی برای 800 توانجو حدود 907 میلیون ریال است.

صادقی، یادآوری کرد: همچنین خیران این شهرستان برای حمایت از توانجویان تحت پوشش این اداره در سال گذشته، یک میلیارد و 47میلیون ریال کمک های نقدی و دو میلیارد و 693 میلیون ریال کمک های غیر نقدی اعطا کرده است.

وی گفت: کمک های خیران و مستمری های دولتی این اداره در بخش های مختلف به توانجویان اعطا می شود که علاوه بر پرداخت مستمری به یک هزار و 550 خانواده تحت پوشش و سه هزار و 500 نفر توانجوی موردی کمک شده است.

سرپرست اداره بهزیستی مراغه، کمک به پرداخت شهریه 30 دانشجو، کمک هزینه تحصیلی به 50 دانش آموز، کمک به 60 خانواده دارای فرزندان چند قلو، تهیه دفترچه درمانی برای دو هزار و 50 نفر، دو مورد کمک هزینه کفن و دفن و کمک هزینه درمانی به چهار نفر را از جمله کمک های موردی به توانجویان اعلام کرد.

صادقی، افزود: پرداخت کمک هزینه ودیعه، تعمیر و احداث مسکن به میزان 50 میلیون ریال، نگهداری از 30 کودک زیر 12 سال پسر و تحویل بیش از هفت هزار و 956 وسایل کمک توانبخشی از دیگر خدمات این اداره در سال گذشته است.

هم اکنون 9 هزار و 840 نفر توانجو تحت پوشش اداره بهزیستی مراغه بوده و در پنج حوزه خدمات دریافت می کنند.

منبع خبر : ایرنا



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 25 فروردين 1394برچسب:, | 13:42 | نويسنده : شهروند مراغه ای |